fredag 14 augusti 2009

klarade inte av att stanna hemma idag så for till stallet i morse, trots att ja inte var helt frisk:P hade fortfarande ont i halsen och huvudet, men har gått över nu så kanska va lite häst som saknades^^

Eftersom storhästana går på läger så kunde jag inte rida Ellen men red istället Lady och Domina. Lady är super sööt! hon var fin idag, va en riktig liten dressyrponny. Är lite kär, fast ja jag är stor på henne men kul att rida små ponnyer ibland.
Efter lady blev de Dominas tur, skuttade över några hinder. Å hon var FIN kan jag lova! va typ bara att åka runt :O inte min typ av häst men kul att rida iaf.
Va ganska slut efter att ha ridit så åkte hem och sov ett tag innan jag fortsatte till jobbet... nu blir det sängen! ska jobba i morgon bitti igen så bäst att jag sover några timmar

Inga kommentarer: