torsdag 5 november 2009

Nu e jag hemma igen:) eller har varit de ett tag nu, kom hem i fredags kväll. Det mesta är precis som vanligt. Känns bra på ett sätt... men vet inte riktigt vad jag ska hitta på på dagarna, hitills har det inte varit nå problem iaf:P söker jobb för fullt men utan resultat... Är ju iaf timvikarie på hemtjänsten och har redan fått jobba en del. Har jobbat 3dagar av dom 6 jag varit hemma.
Sen så har jag hunnit med att rida två lektioner på ridskolan:) hade inte tänkt ta nå lektioner men kunde inte hålla mej längre än till i måndags.
Hade tänkt gå bort till Linda i morse och kolla på hennes 2 4-åringar som hon vill ha hjälp att rida (hoppa och tävla:), men självklart bara för jag planerat in de så ringer dom från jobbet, men är glad att få jobba iaf... så får bli någon annan dag. Sen så vill tjejen som köpte Ellen ha lite hjälp, har inte hunnit prata nått med dom än men måste se till att göra de snart.. Och så vill Sussi ha hjälp att hoppa jollan och Veronika vill ha hjälp med sina hästar!:) jag skulle kunna rida hela dagana om ja vill^^

Nu ska jag ta och packa upp alla mina saker, har inte hunnit med de än. Eller rättare sagt inte orkat:P Sen blir det en promenad eller jogging tur, måste ju se till att hålla igång.

Inga kommentarer: