lördag 23 januari 2010

fy va jag har blivit förkyld... inte alls kul, känner mej jätte seg men har jobbat på som vanligt ändå. Red Madrid och Rodos innan lunch, gick väll hyffsat med Madrid, men ja e så himla slut i kroppen så hade ingen riktig ork. Rodos va störd som vanligt... efter lunchen va de ganska lungt till en början, hade rycktat dom flesta hästarna vid hav fyra då Anders å Linn kom för å rida. Anders hade 5 hästar att rida å hade tydligen inte lust å rida hela kvällen:p så jag fick rida fram dom och sedan hoppade Anders. Så ja red fram Cordero, Rocky, Kitty och Chessy:) å Rocky den lilla jäkeln visade upp sina konster, precis när jag satt mej upp hoppade Anders ett hinder aldeles brevid, jag hade inte ens tagit tyglarna och hade bara en stigbygel, så började Rocky å stegra å slutade inte förän jag lyckats hitta rätt på tyglarna men ja lyckades ju sitta kvar iaf:P

eftersom de blev så mkt på eftermiddagen hann vi inte klart till kl 6 utan jobbade över en hel timme, va helt slut i kroppen eftr denna dag, men rolig har den varit. Blev en tur till Pizzerian med, tyckte jag gjort mej förtjänt av de idag;)

oj.. nu e klockan mkt:P men jag är ledig i morgon, så kan va vaken lääänge;)

Inga kommentarer: