torsdag 20 augusti 2009

Idag blev det några timmars jobb mitt på dagen å sedan vart de en tur till Linnea.. Va tvungen och hjälpa henne å städa lite, va en som skulle komma och titta på lägenheten på kvällen så ville ha den i visnings skick:P å med lite hjälpa av Linda och Jenny så lyckades vi ganska bra^^

Sedan i kväll va de ridning. Red Ellen och hon var fin idag, bar sej själv i galoppen och hoppövningarna gick förvånadsvärt bra! hade lite problem med galoppbommarna bara, var näst intill katastrof. Kommer sakna Ellen! men förhoppningsvis är hon kvar när jag kommer tillbaka, om ja nu gör de:P
Efter lektionen fickade vi i gruppen för sista gången. Jenny hade bakat en god kladdkaka och jag och Linnea köpte med oss glass, grädde, maränger och chokladsås å vi åt tills de stog ut genom öronen å ändå va de mer än hälften kvar så vi bjöd resten av folket som var kvar^^

Tömde även mina skåp på ridskolan! Å inte lite sakaer ja hade! fyllde två flyttlådor och då hade jag även tagit hem en massa saker redan. Undra vad man ska göra med allt, kanske skaffar mej en häst nån gång i tiden så de e kanske onödigt att sälja..


Sen nu i kväll färga Linnea håret på mej så nu e de brunt å fint igen!:)


dags att sova nu kanske...

Inga kommentarer: