lördag 22 augusti 2009

Nu sitter jag vid ensam i ett hus vid skogen. Eller har tre hundar som sällskap men jag som är så mörkrädd känner mej inte speciellt säker ändå:P var värre i går för då va ja inne i kramfors å sa hejdå åt Linnea och kom inte hit förän vid 22 och va då tvungen å ta in alla hästar oxå innan jag kunde sätta mej i säkerhet inne i huset. Och att Pepsi satt å tok skällde hela tiden medans jag var ute gjorde inte saken bättre. Hade iaf Nikita som jag tvingade gå brevid mej överallt så fick in hästarna utan å få panik.
Idag var jag smart och tog in hästarna innan det blev mörkt:P dock va ja tvungen att gå ut med hundarna en sväng nu i mörket, å jag överlevde då med.

Är sista natten nu som jag behöver sova här. Har varut rätt skönt och ha ett "eget" hus några dagar, förutom när ja måste ut när de e mörk! Har varit häst och hundvakt åt Emma och Magnus som ville åka iväg några dagar och de har gått bra hitills iaf, får se när morgondagen är över:P



ska sätta mej i soffan med hundarna å se nån film innan de e dags att sova.

Inga kommentarer: