onsdag 23 september 2009

jag är sämst på att uppdatera men händer inget som jag orkar skriva om..

Har fika paus nu efter utsläpp och mockning. är skönt dom dagar man jobbar två! allt går så fort! va desutom tre boxar mindre att mocka eftersom unghingstarna äntigen börjat gå i lösdriften på natten! men dom går in på morgonen för att få vila, men helt onödigt tycker jag! dom kan väll sova ute, dom tränas ju ändå inte så... men inte meningen att man ska förstå allt...

igår var en jobbig dag... inte tungt jobb men kände mej bara less! hade träningsvärk efter att ha jobbat själv två dagar å så längtar jag hem lite... saknar stallet å hästarn hemma å så allt folk så klart! Här händer det inte mkt...

Red Abbe i går kväll trots att jag var trött, måste ju göra nått roligt:P Hon är den bästa hästen här, gör galoppombyten, lägningar, öppna, sluta, ja allt hur lätt som hellst! eller de gör ioförsej alla men abbe är ändå bäst^^

Längtar tills i morgon för då kommer Jenny!!!:D:D planen är att vi stannar i sthlm torsdag till fredag, sedan fredag blir de utgång i stängnäs å så kanske bio på lördag. vet inte riktigt när jag ska hinna sova men:P får gö de på lunchen på söndag^^


nä nu ska jag snart ner till stallet igen och fortsätta, ska packa höpåsar, fylla vatten, lägga ut hö och tvätta vattenhinkarna sen hinner vi nog inte så mkt mer innan lunchen

Inga kommentarer: