lördag 19 september 2009

Nu har jag haft två dagar ledigt, så nu är jag utvilad! å även lite uttråkad:/ men i morgon så ska jag jobba... men känner mej inte så pigg på de....

Har varit helt slut den här veckan! har ju inte ens haft lust att rida, men dom tre senaste dagarna har jag iaf ridit två hästar om dagen. Måndag till onsdag orkade jag knappt med en enda.
Vet inte riktigt hur jag sa göra, om jag verkligen vill stanna... har inte fått ut så mkt av den tid jag varit här, men kanske blir bättre. Har fått rida fina hästar iaf:)

Idag har jag mest slöat, låg i sängen till 2 och kollade på film å sedan gick jag ner till stallet och red lill hingsten Quintus å han var fin! var lite nervös innan, har ju hört hur han kan vara men han skötte sej bra. Sen nu i kväll tog jag och Elin en tur i skogen, hon red sin häst och jag red Abbe, ett 17 årigt sto som gått svår hoppning och är en drömm att rida! Nu är det bara en av hästarna jag inte ridit, men ingen ny favorit direkt, men alla är jätte fina och lyder minsta vink..

så nu ska jag fika lite och sedan gå och sova... jobbar själv i morgon, men har ju tränat upp musklerna nu så borde inte bli helt knäckt:P

Inga kommentarer: